dilluns, 14 d’abril de 2008

Un tresor dins el temari

Els alumnes de 4 eESO A/B flexible (Boris, Jimmy, Elisenda, el Cava, el que es pentina endavant, el bronkes i algunes noies que s'estimen més estar a l'anonimat que al costat d'aquests noms, jeje) ens volen enganxar també amb un relat per capítol sobre dos nois ben...

X s = a TOT

En Jimmy i en Boris sempre que anaven a classe la "liaven" perquè no els hi agradava estudiar; només els hi agradava la classe d'educació física i l'hora del pati, i ells pensaven que el mateix els hi passava a un 90% de la gent de l'Insti.
Però, francament, el seu pitjor malson era la profe de mates. Sentir la seva monòtona veu era ideal, a les 8:30 del matí, per sobar; fins i tot adormia a les mosques, i en especial adormia el tema que estaven treballant: LES EQUACIONS (jejeje, no feien res). Perquè, a veure, a qui l'importa aquesta x dels ..., que mai s'identifica i que costa un tou trobar-la?
Però el Jimmy i el Boris es van emportar una bona sorpresa, perquè d'incògnites n'hi ha per tot arreu.

Continuarà


2 comentaris:

Montse ha dit...

Hola Conchi, avui en Florenci m'ha fet recordar que feia dies que no us visitava.
I ara que ho faig, fins i tot et demano una cosa: no tindreu per casualitat un conte, un enigma o alguna cosa motivadora per a nens i nenes de set/vuit/nou anys amb el tema del rellotge o el temps?
Mira, jo pregunto i agraeixo i si pot ser, bé i si no també.
De nou gràcies per les estones entretingudes que em faciliteu.

Conchi Hito ha dit...

Hola Montse,

moltes gràcies per la teva visita.
De contes de rellotges en tenim un d'una noia de 1r d'ESO A (està dins de l'apartat de Per començar, contes de 1r d'ESO A), és un conte que dóna una explicació al perquè hi ha rellotges sense números. No sé si això et serveix, si no et podem fer un, si ens expliques que t'interessa que hi digui.

Una cordial salutació.